UZMANIMIZDAN MESAJ VAR
Öğrenenler için yaş ve öğrenim düzeyleri ne olursa "Matematik" dersi diğer derslerden biraz daha farklıdır. Herhangi bir bireyin belki de seçeceği meslek tercihini "Matematik" dersine karşı olan ilgi, tutum ya da motivasyon belirlediğini söylemek sanırım yanlış olmaz. Matematiğe karşı olan ilgi, tutum ve başarının artması Matematik dersi ve dolayısıyla da diğer başarıların önünü açacaktır.
Durum tersinden yorumlandığında da manzara benzer şekildedir. Matematik kaygısı ve korkusu beraberinde birçok problemi karşımıza getirebilir.
Bütün bunlar göz önüne alındığında "Matematik" dersine herhangi bir dersten fazla anlam yüklenmesi hiç de yanlış olmayacaktır. Dolayısıyla Matematik korkusu ile ilgili farkındalık sağlamak ve bu korkulardan arınmayı hedefleyerek yürütülen "MATEMATİKTEN KORKMUYORUM" projesini oldukça önemli buldum. Katkı sağlayan öğretmenlerimizin emeklerine sağlık. Proje katılımcısı öğrencilerimizin de varsa Matematik korku ve kaygılarıyla baş etmeyi öğrenmiş bireyler olarak hem girecekleri sınavlarda hem de hayatlarında başarılı bireyler olmalarını temenni ederim
Dr. Öğretim Üyesi Ayşen Karamete
Balıkesir Üniversitesi
Necatibey Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Balıkesir Üniversitesi
Necatibey Eğitim Fakültesi
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi
Yorumlar
Yorum Gönder